23 Kasım 2010 Salı

Sen aslında beni sevmeyi hiç beceremezdin ....

Sen sevmeyi hiç beceremezdin zaten. Elinden gelmezdi. Cok acemiyce severdin beni ve hoyratça. Senin sözlügündeki sevginin anlamı ile bnmki hiç tutmadı. Hep birbirimizin sevgisini eleştirip durduk. Ben daha cok sevgi sen ise hep daha azını istedin. Zaten ben hep daha fazlasını istemedimmi herseyin. Bunun içindir ki hep tuttugunu koparan biri oldum. Senin dışında.. Ögretemedim sana gerçek sevgiyi. Yada belkide hep senin bilgidin dogruydu inanmak istemedim hiçbir zaman.
Her güne seni daha az sevecegime dair sözler vererek uyandım cogu zaman. Pişman oldugumdan degilde ne bilim en azından daha az yazık olurdu yaptıgım fedakarlıklara. Bazen gözlerimin beni hiç affetmeyecegini düsünüyorum. Ben çocukken şeker için bile hiç aglamamıstım oysaki. Annem gözyasının degerini ögreterek büyütmüstü beni. Simdi ise içinde bogulmaya yetecek kadar bir birikinti olusturdum. Bir adım atacak cesaretim yok. Cehenneme bu kadar yakın oldugumu hissetmek tüylerimi ürpertiyor aslında. Ama bozulmuyorum cehenneme gidecek olmakdan. Senden önce gidip orda olmanın tüm zorluguna ragmen en dipte seni ayakda karsılayabilmek zewk verecektir bana.. saatlerce ayakda alkıslayacagım seni..gururunu okşayacak bu biliyorum. Hep severdin zaten sahnede olmayı. Ama yanıldıgını görmen uzun sürmüyecek. Orda başrol oyuncusu ben olacagım. Ama hemen üzülme senarist sensin.işte o vakit Eserinle gurur duyabilirsin…   

2 yorum:

  1. Sevgili Ne yaptınki,

    Değişik bir öç alma biçin
    var.Hayrat bi şey!!!Öç almayı öbür dünyaya bırakı
    yorsun,bu güzel ve fantastik bir şey.Hiç olmazsa bu dünyada başın belaya girmeyecek.Çünkü ba
    sından,televizyondan öğrendiğimiz kadarıyla öç
    alan öç alana.(Ç leri kaldırırsan anlam değişir HA!!!!)
    En ilginci de,Karadenizli bir yurttaşımıza ait.Rüyasında
    karısının,kendisini,komşusuyla aldattığını görünce çeker öldürür.
    Bırak giden gitsin,kalan sağlar bizim
    dir de bu günkü gençlik gibi.Kurtul bu işten.Kolay
    olmadığını ben de biliyorum.......

    YanıtlaSil
  2. herşeyi oluruna bırak diyosun kısaca :) cok duydum bu sözü :)

    YanıtlaSil